Indmeldelse

Kom evt til et par gratis prøvetimer. Da vores træning varierer en del er det en fordel at kommer et par gange på forskellige dage.
Fremgangsmåde for at melde sig ind:

1. Opret en profil på den kommende elev her Bliv medlem
  2. Bekræft mailadressen, i vil modtage en mail angående dette.
  3. Log ind med profilen
  4. Gå ind under ”Økonomi” og tilknyt dit betalingskort til din profil. Så vil kontingentopkrævningen fremadrettet køre automatisk.
  5. Den første opkrævning du modtager vil bestå af et indmeldelsesgebyr på 150kr. og kontingent for resten af indeværende kvartal. Denne vil du skulle logge ind på din profil og godkende. Herefter vil alt vedr. kontingentopkrævning køre automatisk.

Den første dag du møder får du udleveret*:

• Klubmærke (skal sys på venstre bryst af dragten)
  • Tandbeskytter

Når vi har betalt for dit medlemskab af DTaF (der er en del af indmeldelsesgebyr og kontigent) får du også et elektronisk taekwondo pas, som normalt ajourføres af klubben.

HOLD PRIS
Puslinge Kr. 700/6 mdr. Opkræves halvårligt forud.
Børn Kr. 150*/måneden. Opkræves kvartalsvis forud.
Unge
Teen
Voksne
Åben træning Gratis. Kræver du er medlem.
Senior træning Gratis. Kræver du er medlem og +35.
Stævne Teknik / UC Kræver du er medlem og udtaget til holdet**.
Freestyle UC Kræver du er medlem og udtaget til Stævne teknik / UC**.

Gyungdang

(Koreansk våbentræning)

Kr. 75/måneden. Opkræves kvartalsvis forud. Du skal minimum være 14 år.

Gratis hvis du er medlem og træner på andet hold.
Selvforsvar for kvinder Kr. 250 for 2 gange. (mor og datter kr. 450 for 2 gange)

* Der er familierabat for flere medlemmer fra samme postadresse, også selv om de går på forskellige hold.

** Stævneteknik er delt op i to hold. Begyndere (minimum gult bælte) og Elite UC ØstDanmark (Elever skal udtages).